Monday, August 11, 2008

Bangkok Trip - Part 2






Selepas balik dari melawat reclining Budha, kita orang terus pergi ke pusat bandar Bangkok. Naik BTS dan turun ker Siam Station. Si situ lah pusat-pusat membeli belah berada. Macam KLCC atau Sogo lah. Lama gak lepak kat sini, membelik barang...belinya tak..hehehhe. Kat sini ada barang yang mahal...ada abarang yang murah. Kalau dah berkenan ngan barang tu..pandai-pantai lah tawar harga...mesti boleh dapat harga yang kita nak. Yang respect nyer diorang nie, percakapan mereka so soft. Nak marah pun tak boleh. Maybe sebab bahasa diorang kot yang membuatkan butir-butir perkataaan yang keluar lembut...Sawasikap !!!!









Sebelum balik ke Malaysia, sempat gak ambik gambar permandangan Bangkok dari dalam teksi. Pengalaman 2 hari di Bangkok tak dapat dilupakan. Aheq dan Sha pasti akan datang lagi. Mengikut plan kalau tak arah melintang, kami akan datang lagi lepas raya bersama Mr Kay. Selamat tinggal Bangkok................... Kamkungkap...!!!! (terima Kasih)


เร็วเข้าพวกเรา!! เข้ามาอัพเดทกิจกรรมเจ๋งๆ และสนุกกับการเรียนรู้โลกแห่งการเงินและธนาคาร พร้อมแล้ว คลิก ที่นี เลย
และแล้วโครงการคาราวานนิทานเพื่อนรักก็ได้เดินทางไปเยี่ยมเยียนน้องๆ จนครบ 30 โรงเรียนแล้วล่ะค่ะ ก่อนจากกันไปพี่ๆ ขอขอบคุณน้องๆ ที่น่ารักทุกคนตลอดจนอาจารย์ทุกท่านที่ช่วยให้โครงการคาราวานนิทานเพื่อนรัก สำเร็จลุล่วงไปด้วยดี เข้าไปชมภาพบรรยากาศกันได้เลยค่ะ
เห็นไหมล่ะน้องๆ บอกแล้วว่า เจ้าหมูออมสินตัวน้อยๆ เนี่ย เก็บเงินแป๊ปเดียวก็เต็มกระปุกแล้ว แต่ไม่เป็นไรหรอกจ๊ะ เพราะยังมีที่ให้น้องๆ เก็บเงินได้มากเท่าไหร่ก็ได้ไม่มีวันเต็มเลยค่ะ แถมได้เงินเพิ่มขึ้นด้วยนะ สนใจแล้วล่ะสิ เข้าไปดูกันเลย

No comments:

Post a Comment

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!