Sunday, August 10, 2008

Perkahwinan- Firdaus & Izura Part 2










Majlis Persandingan berlangsung dirumah lelaki di Wangsa Maju. Buat kat rumah jer.. Safe budget. Tak lah seperti umah orang perempuan..buat kat dewan. Walau pun buat kat rumah...tapi meriah. Mana taknya ramai saudara-mara datang meriahkan Majlis.










Memang konsep orang Melaka, walaupun lelaki ker perempuan ker jika menantu datang mesti kener ToL. Ha beraper banyak ko bawak angpow tu Daus...RM 50 jer..Mana cukup..makan tengahari pun tak cukup. La nie dengan harga minyak naik lagi...Aduh...lain kali bawak banyak sikit duit TOL tu...!!!!






Pelukan suami isteri...Best gitu. Bila la aku NAK KAWIN !!!!!. Aduh...asyik kener perli jer dengan family...kalau dorang tanya Zuer biler lagi...senang jer aku ckp....BESOK... Jemput lah Datang..!!!










Mohammad Syamie Danish bersama Pak Long dier.. Nie lah Abg aku..Muka sama tak?..Mungkin kalau aku gemuk muka aku sebijik macam muka abg aku...Ohhhh tidak !!!!


No comments:

Post a Comment

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!