Saturday, September 27, 2008

Tentang Minyak Wangi

Semalam...nak di jadikan cerita, keluar lah Zuer ke Rasa Sayang Jalan Yap kuan Seng untuk bagi duit raya kepada Epul yang mintak Zuer tolong tukarkan. (mementanglah kejer Bank, kawan ramailah yang mintak tolong tukarkan).

Tetiba kemunculan Farhan (Penjual minyak wangi) datang menerpa. "hai bang lama tak jumpa?" 2 minggu lepas pun jumpa si Farel ni kat sini gak, dia sibuk jual minyak wangi kat Ipin dan Aheq. Oleh kerana pandai memujuk so terbeli lah jugak dorang minyak wangi nie. Dulu Aheq dan Ipin dapat RM 50.00 sebotol. Tapi hari nie, selepas di desak Farel terpaksa jual RM 35 sebotol..ermmm murah tu..beza RM 15 dari apa yang Aheq dan Ipin beli dulu.

Zuer tak beli ler...sebab Zuer pakai yang original jer, hahahha. Sekarang Zuer pakai Tommy Boy...!!!. Sebenarnya...minyak wangi yang dijual di pasaran sekarang mempunyai dalam 20 % kepekatan sahaja..tapi Zuer dapat kepekatan dalam 35 %. Baru tahan lama bau dier.

Nie lah minyak wangi yang di beli (Escada & Armani- Code)

Ha ni lah Farhan (Penjual Minyak Wangi tu)

5 comments:

  1. ehh bilak lak nama dia bertukar dari Farhan ke Faril.. ko biar betul... ish ish ish...

    ReplyDelete
  2. wah.. jari sape tu??


    xoxo
    arep

    ReplyDelete
  3. anonymous, rasanya tangan ko kot !!!

    ReplyDelete
  4. aheq, heheh...silap xerox...silap...ingat ek ko namer dier...sorry angah !!!

    ReplyDelete
  5. i still love the smell of Paul Smith Story so far ..my fave...bau dia memang ghau ghau .. he he

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!