Friday, October 31, 2008

SPICK Outing Day - 15 November 2008

SPICK Outing Day will be held on 15 November 2008 at "Hutan Rimba Jinbara located at Hulu Klang...behind Zoo Negara......nampak macam menarik jer tempat nie...tapi tak tau lagi ler..sebab tempat nie kecik jer..cukup ker nak tampung 50 orang ? Ermmm Boleh kot !!!


Ada sungai !!!!!.....tapi cetek lah plak !!!

Nanti kan N3 untuk nie yek !!!!!!!!

7 comments:

  1. hmmmmm mesti mendamaikan jiwa kalau ke sini

    ReplyDelete
  2. Tak sabar rasanya nak...

    - duk melepak tepi sungai lama-lama(nak mandi segan pulak sebab air cetek huhu)

    - jungle trekking (lama dah tak buat.. nak tengok larat lagi ke tidak)


    Yeay!

    ReplyDelete
  3. wahhh...KUMPULAN JINBARA ker??

    ReplyDelete
  4. nazz....moga2 ler !!!

    Kak Dib....Huhuhuhuu

    Yaz..bekas ahli kumpulan jinbara yang bukak kot tempat nie !!!!

    ReplyDelete
  5. bagus la pemandangan tempat ni...sangat mendamaikan

    ReplyDelete
  6. makanannye sedap ke zuer??
    bagi aku, KURENG laa...

    ReplyDelete
  7. Cekgu bani...boleh...lah...tak sesedap...makan kat umah...huhuhu

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!