Tuesday, November 25, 2008

Malam Pertama - 18sx

Zuer dapat Email dari kawan..

hanya bergurau jer tau...Jangan ambil hati ok......Zuer dah letak 18 SX kat atas tu. !!!

Alkisah..... Seorang gadis yang bersuamikan pemain basket ball sedang berdebar-debar menantikan malam pertama setelah pesta pernikahannya. Selepas pesta selesai mereka pun masuk bilik. Si suami terus membuka seluruh pakaiannya.

Apabila bajunya terbuka, si isteri melihat sebuah tattoo bertuliskan "Reebok" di dada suaminya. Si suami pun menerangkan bahawa tattoo tersebut dibuat sewaktu ia menjalani kontrak sebagai model iklan produk tersebut.

Tiba-tiba si suami membuka seluar panjangnya, maka terlihat satu lagi tatto lambang "Nike" di pahanya. Si suami pun menjelaskan hal yang sama kepada isterinya.

Akhirnya setelah semuanya terbuka, Si isteri melihat tattoo bertuliskan "AIDS" pada 'anu' si suami. Dengan ketakutan si isteri menanyakan tattooo tersebut. Namun dengan tenangnya si suami menjawab : " Tenang Sayang... tulisan itu bukan bererti sesuatu yang menakutkan. Teruslah pegang..." Setelah si anunya tegang dan memanjang maka tulisan AIDS menjadi 'ADIDAS'...

15 comments:

  1. muahahaa..!! adeeiila..sungguh lawak & lucah sekali..

    * amboii..kemain lagik zuer ye..

    ReplyDelete
  2. kakakakaka.....
    kelakau....sungguh 18SX!

    ReplyDelete
  3. Kak putu...jgn lah marah...gurau..jer tengahari ni !!!

    rerama salju.. gelak lah ..hehehe

    ReplyDelete
  4. kak ja..cakap lah sesuatu !!!

    ReplyDelete
  5. pandai Kak Ja...Nasib baik tulis SESUATU.!!! baru nak kener kan !!

    ReplyDelete
  6. pandainyer dia buat lawak 18SX....hahahahaha.....lucah gitu!

    ReplyDelete
  7. lucah er abg syam? ehhh tak de lah...

    ReplyDelete
  8. speechless la jugak...but ok jer...ahaksss....huhuhuhu...ngeh3

    ReplyDelete
  9. ehehhe...tersonyum den..

    salam ziarah..

    ReplyDelete
  10. xsusah ke nak buat tatu kat tempat "tu"???

    ReplyDelete
  11. abg syam...hehehhe

    Azza...hehhe....singgah2 lah selalu yek

    Cikgu Bani Hashim...entah lah...zuer pun tak tau mcm maner nak buat...Kat Thailand boleh buat kan kot !!! Mcm tau tau jer...

    ReplyDelete
  12. hurmm....tulisan ADIDAS tu font dia SAIZ BERAPA???

    *Opssssssssssssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!