Monday, December 8, 2008

Majlis Korban

Kawasan rumah Zuer tidak ketinggalan membuat korban. Sebanyak 11 ekor lembu akan menjadi korban pada hari nie. Zuer akan balik kg pukul 3.00 petang kang. Balik hari jer...







video

5 comments:

  1. byk tu... kami kat sini 5 ekor lembu ajo... kejap lagi.. dah selesai segala.. baru le nak balik kg...

    salam aidiladha yek...

    ReplyDelete
  2. bnyknye lembu korban. zuer ni kampung kt mana?

    ReplyDelete
  3. Very thoughtful.. the architect of this masjid (or surau)...selalunya lembu disembelih di kawasan lapang di luar masjid/surau..

    ReplyDelete
  4. orangbukit..memang lah nak buat kat padang...tapi kan hujan semalam..dari pai sampai ke petang !!! nak sembelih mcm maner dalam keadaan hujan nie !!!

    ReplyDelete
  5. orangbukit..memang lah nak buat kat padang...tapi kan hujan semalam..dari pai sampai ke petang !!! nak sembelih mcm maner dalam keadaan hujan nie !!!

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!