Friday, December 19, 2008

Singgah Utara - Part 4

Selepas Majlis Faizul, kami terus ke Sungai Petani untuk cari hotel atau motel untuk bermalam di sini. Mengikut perancangan Zuer akan berjumpa dengan Nazz dan Kak Ja. Nnazz duduk kat Gurun Sahara yang jaraknya hanya 15 minit dari Ssungai Petani dan Kak Ja memang duduk kat Sungai Petani.


Pilih punya pilih, at last kami duduk kat Seri Malaysia Sungai Petani !!!


Zuer terima masej dari Kak Ja.."Kita jumpa kat Giant Sungai Petani jam 8.15 malam". Bergegas lah kami untuk bersiap dan mencari Giant SP untuk jumpa Kak Ja ngan anak perempuan Kak Ja yang nak ambil SPM tahun depan !!!... Mengikut perancangan sepatutnya Nazz ada sekali tapi pada saat2 terakir Naz beritahu dia tak dapat nak datang kerana ada masalah Rumahtangga !!! huhuhu (Jangan Marah Nazz !!!) Laen kali kalau ada kesempatan lagu Zuer g Kedah lagi k !!!


We make up kat Uncle John kat dalam Giant....Macam2lah cerita keluar..dari bab pasangan, bab kawin, bab belajar, bab 1, 2, 3, 4.....Banyak sangat bab...( Nie boleh buat Novel ni) hehhehe !!!

Tu dia....!!!! sejak bila lah Kak Ja Zuer nie jadi lagu tu !!! Nie mesti Kakak punya kejer lah nie!!!! hehehhe. Zuer tak ambil pic...nie pun curik dari blog Kak Ja. hehheheh

Thanks Kak Ja...U are so frendly....Banyak yang Kak Ja bagi nasihat kat Zuer..!!!!




3 comments:

  1. tak cakap...kalo tak leh ambil kunci umah and overnite kat my hse...kunci ada kat abang BeruangMadu...

    ReplyDelete
  2. maner zuer tau...Bag kan tak der kat umah!!!

    ReplyDelete
  3. Nanti mai lg Zuer!! Kali ni kja beralah, kita pi pekena nasik kandaq kesukaan Zuer..

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!