Tuesday, September 30, 2008

Bakar Lemang



Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua Bloger di Malaysia. Pagi tadi sempat gak Zuer bakar lemang kat rumah Mak Cik Zuer...Ermmm Hari Raya tanpa Lemang..? Tak boleh dibayangkan. Kalau makan dengan rendang Ayam atau Daging...tentu sedap..Teringat waktu zaman kanak-kanak dulu, arwah datuk akan bakar lemang dan panggil anak cucunya bersama 2 bakar lemang. Masa tu Zuer kecik lagi dan tinggal kat Melaka...

6 comments:

  1. lemang...!!! sedapppp...Nak?!!

    ReplyDelete
  2. ermmm, yazz lemang dah habis ler...

    ReplyDelete
  3. Tak kira..BAKAR sekarang...Hahahaha

    ReplyDelete
  4. best nye bakar lemang.. hambe belum pernah ada pengalaman bakar lemang.. sedih kan...

    ReplyDelete
  5. Syamz...tu ler...meh tahn depan kita berniaga lemang..laku tau..
    sebatang boleh mencecah RM 15 sebatang !!!

    ReplyDelete
  6. zuer, lepas save hp no ni...DELETE comment ni k

    my hp no: 012-3022268 (abg eq)

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!