Sunday, November 30, 2008

Bila Nabil (Raja Lawak) Jadi Perempuan

Zuer naik gelak tengok gelagat Nabil menjadi Perempuan dalam rancangan Sonata Labu Labi yang disiarkan di ASRTO Prima..Sesuai sangat !!! gaya Nabil Nie !!!


Tengok lah Gaya dier tu !!! kelakar sangat

Promosi Kicap !!!




Saksikan Nabil Di Astro Prima K !!!!!



4 comments:

  1. Sekali pandang nampak macam Waheeda Wassini tu je.. hahahaha.

    ReplyDelete
  2. betul...betul... kak dib !!!

    ReplyDelete
  3. hahahahaha..!!

    kak putu tgk..rancangan tu.. Sonata Labu-Labi

    Nabil masak dlm rancangan Gaul-gaul Syaaban.. hehehe..

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!