Monday, December 29, 2008

Chili's Grill & Bar KLCC

Zuer ke KLCC bersama Aheq dan Epul...Bukan pergi window-shopping pun. Kami kesini untuk MAKAN...Epul nak belanja Aheq semperna Hari lahir nya yang ker 30 tahun..Dah lama Zuer tak jumpa Epul....so banyak lah citer2 dier pergi Paris...& naik Star Crusssss ( bawak pusing g Langkawi, Krabi dan Phuket...

Macam cikgu2 baca buku plak...(Memang Cigu pun) !!!

Epul nie tak Fotogedik....so dier malau lah nak tunjuk muka dier....


Hiasan dalam Chili's yang sempat diambil.


Guava Juice di apit oleh 2 Mango Juice
RM 8.95 each


Banyak yang kami melantak !!!! hehehhe


Tostada Chips : RM 9.95


Nachos : RM 25.95


Triple Play : RM 24.95

Total

After Tax and Service Charge
=
RM 100.86
-


RM 0.01 ( Round Adjustment)

=

RM 100.85









7 comments:

  1. wahhh! sedap2!


    bile nk blanje su mkn sumer ni?


    hihi!

    ReplyDelete
  2. {Su} - datang lah KL...nanti zuer belanjer...

    ReplyDelete
  3. Su, datang KL cepat.. bleh kita gi ramai2.. kan Zuer nak belanja.. hiks!

    ReplyDelete
  4. AnakSedaraMokTehSukaMakanMakanDecember 30, 2008 at 7:56 PM

    nak ikuttttttttttttttttttt....

    ReplyDelete
  5. Ada bawak perut spare ke utk isi semua mknan tu?

    BTW, Aheq tu Shahir yg sama2 dgn Zuer mlm tu, kan? Konpius!!

    ReplyDelete
  6. {Kak Ja} - Zuer tak payah bawah perut spare. kalau tak abis ada orang yang habiskan...huhuhu....Aheq tu shahir ler Kak Ja...(Aheq tu nama glamour dier...hehehhe)

    ReplyDelete
  7. wah RM 100 lebih just for 3 persons..wowwwwwwwwww

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!