Sunday, January 4, 2009

Pekan Kuala Kubu Baru...

Pekan Kuala Kubu Baru nie..tak lah besar...tapi semua cukup...Balai polis ada, Bank ada, Balai bomba pun ada gak !!! yang penting 7-eleven pun ada...so kira senag lah nak dapat barang2 keperluan disini...


Singgah makan di "The Soto Coner"....Macam-macam Ada !!!!!




Antara kemudahan yang ada...di KKB

1 comment:

  1. Kedai kasut Yebeng pun ada ye Zuer.. owhh... :-)

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!