Sunday, January 4, 2009

Bersama Arnab

Ayah angkat Zuer suka pada Binatang....Banyak binatang yang dia pelihara..Antaranya Arnab...Dady bagi tahu anak2 arnab baru lahir...ada 12 ekor semuanya. Geram plak tengok arnab2 nie...Comel2 pulak tu...Ingin di hati nak bawak balik KL..Tapi Dady tak bagi sebab nanti dorang mati....anak2 arnab nie masih bersusu....

Seronok tengok arnab2 nie makan....!!!!

Dalam Kandang Arnab nie jugak, Dady pelihara ayam gak...duduk sekali dengan Arnab...Tapi yang kecoh nya si Ayam plak....!!!!


Mana Zuer tak kata, Ayam nie kecoh sangat,,,Tengok !!!! sibuk jer makan arnab nyer makanan....


3 comments:

  1. anak-anak arnab lebih cute dari yang arnab dewasa...

    ReplyDelete
  2. cute nyer rabbit2 neh..
    geram!!

    ReplyDelete
  3. kat mana ternak ni....sy nak beli leh x...

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!