Thursday, February 12, 2009

Alfatihah (Mobile N3)

Mak cik Zuer yang Zuer cerita pada N3 Zuer yang masa Zuer balik melaka hari tu dah Meninggal Dunia pada tanggal 10 February 2009 jam 6.00 petang. Seterusnya jenazah telah dibawa ker Singapura untuk dikebumikan kerana Arwah adalah warga negara Singapura.

Semoga Arwah dicucuri Rahmat....Amin....

7 comments:

  1. Innalillah...

    semoga rohnya dicucuri rahmat Allah..Amin..

    ReplyDelete
  2. takziah ye Zuer..

    al-fatihah buat arwah makcik Zuer..

    ReplyDelete
  3. takziah untuk zuer sekeluarga...

    ReplyDelete
  4. bandung looks nice!! teringin nk pergi sana!
    anyway cool blog.:)

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!