Monday, February 9, 2009

Keluar Negara kejap


Zuer akan keluar negara dalam beberapa hari. Jumpa nanti k. Salam dr perantauan. Erm macm hari raya plak. Huhu. ;-)

11 comments:

  1. Hati2 di negara orang ya Pak Zuer..! Yang penting.. jangan lupa beri uang pada pengamen di jalanan ittew. :-)

    ReplyDelete
  2. wah! ke mana tu zuer???
    tak ajak pun :P

    ReplyDelete
  3. ishhhhhh nak bawa diri ke mana plak ni zuer

    ReplyDelete
  4. Have a nice trip and please share with us your experience.

    ReplyDelete
  5. Wahh bestnyee dia cuti-cuti indonesia...kapan pulang?..Enggak jumpa ka cewek2 nya dong?..hehe..

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!