Wednesday, February 18, 2009

Preparation for Hi-tea Performance....

Semua kumpulan masing2 sibuk membuat persiapan untuk Hi-tea SPICK yang akan diadakan di Radius Hotel, Jln Bukit Bintang Sabtu nie...

Kumpulan Zuer pun tidak ketinggalan untuk menjayakan dan menyembahkan Nyanyian untuk petang tu....manalah tau...boleh menang...dapat Hadiah...!!!! hehehhehe

Nantikan N3 Zuer tentang Hi-tea tu yek !!!!












5 comments:

  1. perform apa?
    sapa penyanyi?
    yang dalam gambar tu guru tarian ke?
    haha
    hehe...nanti upload la...
    good luck!
    semoga menang...wewit!

    ReplyDelete
  2. zuer terlibat dgn ape? jgn2 jaga backlane udah~ sodih x dpt tgk performance vogue to the vass gitu (dgn keizinan Bujang Lelang)

    ReplyDelete
  3. wah. bestnye. nyanyi lagu ape?

    ReplyDelete
  4. Have a nice gathering and good luck.

    ReplyDelete
  5. Waaaahhh.. semuanya begitu gigih berusaha...

    ReplyDelete

Korang tulis apa2 comment pun...tapi jangan mare ye kalau tetiba jer komen tu tak dipublish kan...Mungkin ada unsur2 fitnah, kutukan dan sewaktu dengannya..Di sini bukan tempatnya...Disini tempat nak bertukar2 pengalaman dan merapatkan hubungan kawan2. Harap maklum...Selamat berblogger...!!!!